Jipppi!

Vägde och mätte mig i morse innan jag for på jobbet. Minus 1,7 kg sen i fredags. Minus FYRA centimeter runt midja och TRE centimeter runt rumpan. WOW! Det funkar verkligen. Och snabbt går det! Är inte det minsta hungrig eller sugen heller. Äter ju som mest hela tiden. Har en påse med paranötter i handväskan så jag kan tugga på nåt när andan faller på. Typ när man är på jobbet och inte har tid att äta hela tiden :-)

Det måste nog vara de fetaste nötterna nånsin. 67g fett per 100g. Inte klokt ju!

Längtar tills det har gått en vecka, så jag får se hur mycket jag gått ner då!  Men jag antar att det kommer att stanna av snart. Man kan ju inte gå ner i den här takten hela tiden...? Tröttheten och yrslet har gått över, tack och lov, så nu känner jag mig helt normal :-) Fast mycket smalare. Och med en mage som inte är svullen och full med gas! Yeah!

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj,oj...du kommer ju att försvinna?!

Märker ingen svacka i bloggandet? Författar du fortfarande?

2011-01-31 @ 20:42:21
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Skriver lite då och då. Inte så mycket som när jag började. Saknar egentid. Svårt att skriva när det kryllar av folk runt mig hela tiden...

2011-01-31 @ 20:59:57
Postat av: Erika Andersson

Oj så sjukt bra! Själv har jag hoppat på nått som heter Dukan Diet, man äter mycket proteiner. Hoppas på bra resultat!

2011-01-31 @ 23:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0