Jippiiiiii

Har hittat min outfit för lördagens fest! Det är inte bara en outfit ska ni veta det är THE OUTFIT! Osar 80-tal i varje fiber och liten detalj!!!! Såååå himla kul!

Hela stan vimlar av 80-talskläder... Blir ju lite sugen! Är helt taggad på 80-tals kläder nu så jag kommer säkert att köpa nåt av de förskräckliga kläderna som verkar vara årets mode. 

Har köpt ett par knallrosa leggings... och de rosa örringarna är införskaffade, liksom madonna-vantarna haha... Finns även lite gult och svart.... mer säger jag inte haha, men både Susanne Lanefeldt och Madonna skulle applådera!

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Erika jag känner mig som 20 år på nytt när jag går i butikerna och ser alla 80-talskläder!!!! Vilken nostalgitripp alltså :)! Jag har köpt lite såna till Meriam och hon älskade dom. Särskilt byxorna.

2011-01-05 @ 18:05:16
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Jag med! Visst är det kul? Trodde väl aldrig att jag skulle glädjas åt att det modet kom tillbaka. Vips, så blir man 15 år igen!



Säga vad man vill om 80-talet, men inte är det då grått och trist. Längtar efter att få sätta på mig de chockrosa örringarna jag inhandlat hihi... och alla armbanden!



2011-01-05 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0