God natt

Börjar kännas i kroppen att man var uppe till halv fyra i natt. Är helt knäckt! Tur det är några månader kvar tills nästa gång det ska firas :-)

Om jag då hade kunnat sova ut i morse, men det kunde jag ju förstås inte. Vaknade halv nio och kunde inte somna om. Troligtvis för att klockan var "så mycket"... Brukar ju aldrig ligga i sängen vid den tiden på morgonen. Ville inte stiga upp heller för jag visste att mitt nikotin var slut. Av någon anledning så finns det alltid väldigt många rökare på såna här tillställningar, men väldigt lite cigaretter. Och naturligtvis så slösade jag ju frikostigt på det som fanns... så dumt!

Kunde ju inte försmäkta utan tobak på den öde öhn, så jag och mikke tog oss en relativt tidig promenad till konsum. Det var rätt så jobbigt faktiskt :-) sällan man känner sig sugen på en morgonpromenad så där dagen efter... 

Sen vid tretiden åkte vi till Boliden och hämtade de saknade barnen. Det hade gått hur bra som helst för dom. Kul!

Nu är det dags för mig att krypa in under täcket. Om jag kan somna, för vi har en skrikande trånande katt här hemma. Vi slutade med p-piller åt henne för ett tag sen för vi är sugna på kattungar. Helt galen är hon. Dessutom så har vi tre stora hankatter som sitter på vår altan och väntar på att hon ska komma ut. Då och då så slåss dom med varandra här utanför. Ett jäkla liv med andra ord... hoppas det snart är över för vi står inte ut med jamandet längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0