God morgon/God natt

Torsdag... snart lördag! Då ska Alva och Viggo fara till Boliden och sova hos mormor och morfar. Blir första gången dom sover borta själva utan oss.

Kommer att kännas overkligt när man vaknar på söndagmorgon. Utan mina små älsklingar som väcker mig före tuppen på morgonen. Jag hoppas det ska gå bra i alla fall. Alva var lite tveksam till övernattningen. "jag vågar inte" sa hon. Vi får väl se... Alla barn brukar älska att vara hos mor och far. Där får dom göra så mycket. Mamma dukar fram vatten och grejer så dom får "laga mat" och stöka på. Hon sätter till och med på dom tofflor så dom inte ska blöta ner sockarna när dom spillt på golvet. Så gulligt hahaa...

Nu är det bara sängen som hägrar. Ska göra mig en till kopp kaffe så jag orkar hålla mig vaken när jag kör hem från jobbet om en timme.. sen är det "ZzZzZZ ZZzzZ" som gäller resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0