äntligen!

Nu har dom kommit mina böcker! Det var visst sex stycken jag hade beställt, trodde det bara var fem... nu borde jag ju ha läsning så det räcker ett tag :-)






Nu när dom äntligen kommit så måste jag ändå vänta med dom. Har nämligen kommit in i boken som jag läser nu. Måste nog läsa ut den ändå. Riktigt kul bok faktiskt :-) Gillar sättet han skriver på. Liknar faktiskt mikkes sätt att skriva på, den tiden han hade en blogg... Han sa faktiskt det när han började läsa den. Att det känns som att det är nåt han skulle ha kunnat skriva :-)


Kommentarer
Postat av: Helena

Mias bok läste jag i somras. Lite bloggkänsla på den om jag minns rätt. Blev sugen se hennes föreställning med samma namn som boken i Umeå i höstas, men den var slutsåld på 2 röda sekunder. Och nu är hon utbränd....det förstår man då man läst boken.

Kanske Mikke blir sugen börja om med bloggen, inspirerad av att han och JJ skriver så lika? Hoppas.

2011-01-22 @ 10:42:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Erika

Har snart läst ut Mias bok. Blir jättesugen på att skriva en bok själv! Det känns nästan som att läsa sin egen dagbok när man läser henne... Har både skrattat och gråtit(nästan i alla fall, suttit på jobbet och läst och behärskat mig).

2011-01-22 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0