Bebislängtan :-)

Så var denna vecka slut. Skööönt! Nästa vecka är det nattpass som gäller, känns som att det va längesen. Ska bli skönt att få lägga sig och sova mitt på dagen, när barnen är på dagis. Det skönaste som finns. Sover som en bebis då :-)

Tre veckor kvar till nästa jobbhelg, vilket betyder att det är tre veckor kvar tills jag fyller 40. Oh, hemska siffra!!! Dessutom är det tre veckor kvar tills mitt barnbarn förväntas födas. Tänk om h*n verkligen föds på min 40-årsdag? Skulle ju vara rätt kul, men jag tror ju inte det kommer att hända. Sitter som bara och väntar. Tror bebisen kommer när som helst nu. Så spännande! Jag längtar verkligen...

Tänk att jag har FYRA barn och snart TVÅ barnbarn! Herregud så gammal jag är. Och RIK, för barn är väl den största rikedomen i livet?

Ps. Jamal och Steff: Imorgon är det Alla Hjärtans Dag. En jättebra dag att föda barn på :-) Tänk att omges av så mycket kärleksbudskap och röda hjärtan och rosor varje gång man fyller år.....

Nä, man ska ju inte hoppas att barnet föds för tidigt, men jag är ju så NYFIKEN.... Vill veta vad det blir och hur h*n ser ut, vem h*n är lik.... å, så spännande! 3 veckor kvar alltså. Den 6 mars!

 

Kommentarer
Postat av: Jamme

Vi var på bb inatt, men det kom ingen bäbis, den hade ångrat sig :P

2011-02-13 @ 22:41:35
Postat av: Erika

Ååååå... då kommer den kanske idag? På alla hjärtans dag! håller tummarna. Förstår att Steff håller på att vara less. Hon har ju nästan "gått över tiden"...

2011-02-14 @ 05:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0