Det känns som jag ska dö...

Jag är så sjuk! Kan inte minnas när jag var så här sjuk sist... HÖG feber... en huvudvärk som gör att jag snart önskar att jag hamnar i koma. Illamående... vansinnigt ont i hals och sprängande öron. Extremt ont i nacken, kan knappt röra huvudet. Kan det vara något så enkelt som influensa jag drabbats av? Eller är det hjärnhinneinflammation? Hur som helst så är det MYCKET synd om mig....

Inte så kul att bli så här sjuk dagarna innan jul. Hur ska jag hinna/orka baka, laga all maten och planera för julafton???? Har nog aldrig varit så här oförberedd någon jul tidigare. Tänkte ju att jag skulle hinna allt denna veckan. Istället orkar jag inte nåt över huvud taget. Sov hela dagen igår och har legat och frusit och svettats om vartannat hela natten. Steg upp kl 04, för då orkade jag inte ligga längre...

Ska ringa vårdcentralen idag i alla fall. Måste ju lida av något som går att bota med peniccilin? Hoppas jag i alla fall.

Köket är klart nu i alla fall. Det blev SÅ himla snyggt. Ska lägga upp bilder så fort jag orkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0