Fredagsmys

Näää... inte fullt lika mycket energi idag. Fast inte har jag suttit mycket ändå inte. Grejen är väl kanske det att det inte finns lika mycket att göra idag? Middagen sköter sig själv i ugnen också. Satte in en stek på låg värme klockan tolv så den borde väl vara klar strax skulle jag tro.

Fundrar på att fara och köpa vit färg och några rullar tapet. Såg en fin tapet på rusta som jag kan tänka mig att ha i tv rummet på en av väggarna. Övriga väggar vill jag ha vita... Kanske blir helgens projekt? Hmm... känns ju onekligen lockande :-)

Imorgon är det storkalas i Bodan. Stephanie fyllde 23år den 10 augusti, Jamal fyllde 21år den 24 augusti och dessutom så har Neo "fyllt" ett halvår. Storkalas alltså! Längtar efter att fara till Bodan och se hur fint dom fått det! Kommer helt säkert att bli avundsjuk...

Har varit på coop idag och inhandlat en MASSA godis, chips och ostkrokar. Fredagsmys blir det ikväll efter stek och kladdkaka med grädde till efterrätt. Nån gång måste man ju få synda rejält och jag tycker detta är en lagom bra fredag för att frossa i godsaker  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0