Alvas framtida rum

Nu har jag bestämt mig för hur vi ska göra i Alvas rum! Vill helst sätta igång GENAST, men helst för flera dagar sen. Måste dock som vanligt invänta bättre tider. Men det kommer verkligen att bli fint. Perfekt förvaring till ett litet rum och dessutom jättesnyggt! Kommer inte att bygga in sängen som det är på bilderna nedan. Vi ska använda oss av expedithyllor istället för Billy. Finns en expedithylla med inbyggt skrivbord, så det blir skrivbord istället för säng på garderobsväggen. Kolla gärna in alla bilderna från rummet jag tänker kopiera. Länken till bloggen finns redan på min länklista. "Rustaupp". Kolla gärna och inspireras...

Snodde några av bilderna också. Kolla så snyggt!







Snyggt va? Kommer förmodligen att kopiera färgerna också, men jag ska försöka hejda mitt rosa sinne. Ska FUNDERA på andra färger också :-)

Denna hylla ska vi ha istället för säng längs garderobsväggen

Tydligen så finns dessa husgarderober att köpa för dyr penning på holländska "Kast van een Huis". Kostar endast 10 000/st. Men jättefina är dom. Finns även andra möbler i serien också. En jättefin hussäng för den som känner att man har några 10 0000 över att spendera på ett barnrum. Men det känns ju väldigt enkelt att kopiera dom :-) 

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, så läckert. Gud vad det finns snygga roliga lösningar på förvaring! Kommer att bli jättebra!

2011-08-05 @ 10:05:34
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: mikke

måste vi skaffa katten åxå?

2011-08-05 @ 16:06:10
Postat av: Erika

Ja, visst kommer det bli bra! Katten har vi ju redan mikke, men grisen, Grisen, vill jag ha!!!!

2011-08-05 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0