Smäääärta!

Helt säkert så finns det ingen bättre känsla än när huvudvärken släpper....

Höll på att dö... eller snarare så ville jag dö, för en stund sen. Gick och la mig för att jobbanattsova. Hade en begynnande huvudvärk men jag tänkte att den släpper väl när jag somnar. SÅ HIMLA FEL JAG HADE!!!!

Trodde jag skulle dö när jag steg upp. Ville spy, skita och svimma på en och samma gång. Grävde upp den sista 1 grams alvedonen som fanns i huset. Fick kämpa länge för att inte spy upp den. Mikke ilade iväg och köpte ipren också så efter jag svalt en sån också började det lätta efter ca en halvtimme. Alla andra bekymmer man har bleknar ju i jämförelse med en rejäl huvudvärk.

wow säger jag bara... huvudvärksfri!!!!! Vilken lycka :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0