Fredag

Ledig ända till klockan 12 imorgon :-)

Nu är nätterna avklarade TACK och lov! Bara 5 jobbkvällar kvar nu då... Vad ska man hitta på idag då? Vad ska man göra av all sin fritid??? Vädret är då underbart härligt, fast solen hade ju gärna fått skina med full styrka. Skulle vara härligt med en lååång promenad, men jag har ju bestämt mig för att aldrig promenera igen! Var ju duktig häromdagen och gick en 45-minuters promenad. Den resulterade ju i vansinnig nacksmärta med fruktansvärd huvudvärk. Inte värt! Precis som jag sa så är det alltid nåt negativt efterspel efter mina promenader. Bäst att hålla sig inne sittandes på en stol. Den här gången var det för lite kläder och INGEN halsduk som var orsaken. Kunde ju aldrig ha trott att jag skulle måsta klä mig i full vintermundering när termometern visafe NOLL grader. Men tydligen så behövdes både täckbyxor och halsduk...

Så nån promenad blir det då INTE! Ska klä mig och gå ut med barnen här på gården istället. Just nu så är dom i full gång med geggamojande i sandlådan, och mikke han byter däck på forden!

Japp. Ut och titta på när alla arbetar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0