Stor Besvikelse

Blev en ANING besviken när jag hämtade mitt paket i morse! Det var ett PLATT vadderat kuvert. Kände ju genast att här låg det ingen apparat :-(

Slet upp paketet medan jag satt i bilen. Det var FEM STYCKEN "slip-refiller"! Det var allt! Besviken över att det inte var derma-setan och ännu mer besviken över att jag bara fick fem stycken refiller som kompensation för min långa väntan...

Skitföretag!

Spårade mitt paket som jag fått besked om att de skickat. Det verkar inte ha kommit långt. Ligger som sorterat någonstans i sverige.. Blir väl förhoppningsvis på måndag den kommer då. Dissapointed! Det innebär ju att jag måste fara och bada med jobbet på måndag ALLDELES hårig och o-exfolierad. Attans också!

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Ojoj...!!! Stackars dina medarbetare alltså. Dina senaste beskrivningar av ditt nuvarande utseende är ju rent av skrämmande!



Ska du verkligen utsätta dina medarbetare för en exponering utav din kroppshydda? - som ju verkar vara av ENORMA proportioner numera, och dessutom lurvig som bara den.



Jag tycker du, av ren medmänsklighet om int annat, ska ompröva beslutet att bada med dom på måndag....



Dessutom bör du uppdatera ditt profilfoto här på bloggen - det verkar ju inte stämma in med verkligheten. Nån ordning får det väl ändå va'!!!...?

2010-09-04 @ 02:44:29
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Haha.. Ja, borde ju byta bilden, men vill ju inte skrämma nån.Du skulle bara veta! Har dessutom exem runt båda mina ögon (why?) och munsår. Det du! Nu börjar jag få ett sår i näsan också av all snytning av snuva.



Det är inte vackert ska du veta... :-)



2010-09-04 @ 06:47:29
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0