Så himla sluuuut...

Håller på att ta död på mig själv. Är helt slut! Springer som en tok mellan allt som ska målas. Börja känna stressen över all röra som bli när man målar. Har ju alla fönster på gång och fönsterbrädan i tv-rummet är ett helvete att måla... Det är en sån där ribbad jäkla fönsterbräda. Hatar den!!!! Alla blommorna står på golvet i en enda röra och gardinerna är nedplockade, naturligtvis. RÖRIGT!


Sen så har jag varit och köpt ljusgrå färg till köket, så allt som hängde på väggarna ligger på köksbordet, och även köket är ju då utan gardiner. Målar och målar och målar. Ont som bara den i ryggen, och högerarmen ska vi inte ens tala om... AJ!

Vill ju ha allt klart i helgen, för jag orkar inte måla en hel vecka till. Har ju inte tid under veckan, så då måste jag ju leva med denna extrema röra. Och det går INTE!

Imorgon blir det boliden och paltlunch. På måndag jobbar jag och sen är det föräldramöte på balder.... Näää, det kommer aldrig att bli klart!

Fem olika färgburkar står på diskbänken och alla används flera gånger per dag. Grund inne- och ute, Färg inne- och ute samt väggfärgen till köket. Dessutom en stor bytta med spackel....

Vet inte om jag ska skratta eller gråta? Nu ger jag mig för ikväll i alla fall. ska lägga mig i badet och försöka få lite lindring till min stackars kropp som steg upp klockan halv fem i morse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0