Onsdag: målning, roa goa barn, och sen jobb...

Har två nakenfisar som springer omkring här och förgyller min dag. Inte ett enda bråk har det varit denna morgon. Dom har lekt och haft skoj. Badat/duschat i en evighet... Najs!

Jag har målat ett fönster på insidan och ett och ett halvt på utsidan. Önskar jag fick tid att måla färdigt på utsidan, men man kan ju inte ha FÖR stora förhoppningar på barnens samarbetsvillighet... Blir väl kanske lite mera målning när jag kommer hem från jobbet sent ikväll. Kanske ska satsa på måleri på min "egentid" imorgon. Också går jag och lägger mig när mikke kommer hem från jobbet, som jag gjorde förr. Det är nog enda chansen att få detta klart!

Det är så himla skönt att barnen VILL fara på dagis nu för tiden.. Man slipper må dåligt över att lämna dom där. Det har faktiskt varit riktigt jobbit när dom inte velat fara dit. Fattar inte att jag har orkat. Man har ju redan 100 andra saker som man stressar upp sig över varje dag, och det var en riktigt stor stressfaktor. Skönt att det är över!

Dags att klä på barnen så dom inte fryser ihjäl. Sen kanske ut på gården en stund.... (kanske får dra penseln på nåt fönster?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0