Nytt schema :-)

Måste ju säga att jag är riktigt nöjd med hur chefen löste schemaproblemet. Har nu ett nytt schema som känns riktigt bra. Till och med bättre än det jag hade. Jag har kvar mina måndagar varje vecka, sen kommer jag att jobba tisdag- och onsdagkväll ena veckan och andra veckan jobbar jag onsdag-och torsdagnatt. Blir precis lika många timmar som innan och framför allt så blir det då lite variation. Har också bytt ut min förhatliga fredagkväll som alltid infaller efter jobbnatten. Kommer att jobba en fredagnatt under veckan som jag bara jobbar kväll. Hur bra som helst ju!

Kommer att vara ledig to-söndag varannan vecka, de veckor jag inte jobbar helg. Fyra dagars ledighet! wow...

Skulle ju gärna börja på detta schema genast, men det blir först den 1 november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0