Måndag

Har hämtat ut ett paket från H&M, med kläder till barnen. Så kul! Vill ju bara genast klä mina dockor i de nya fina kläderna :-) Älskar verkligen när dom har nya kläder. Dags att rensa bort lite av de gamla...

Trodde min derma seta skulle komma idag, men icket. Dom måste ju ha skickat den med snigelpost. Paketet har "varit på väg" sen den 1 september. 6 dagar alltså... hm.

Men det vette tusan om jag vågar använda den nu. Min hals hettar som bara den efter behandlingen igår. Inte skönt alls. Men det är klart, halsen ska väl kanske inte behandlas med denna produkt? Huden är nog lite aningens tunnare och känsligare där än på benen..

Badet gick då bara bra idag trots för tighta badkläder. Måste försöka komma i bättre form till nästa måndag för bekväm var jag då inte. Dessutom så kom sjukgymnasten och ville ta foto på oss som badade. Hon skulle ha foton för att visa vilka olika aktiviteter som sjukgymnasterna har. Jippi. Precis vad jag kände för denna måndag morgon. Modellande i badkläder! Undras vem som ska se dom bilderna..?

Ledig dag imorgon och förhoppningsvis lika soligt och varmt väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0