Lång dag

Det har varit en riktigt lång dag idag. Jobb mellan 8-17. Sen föräldramöte på Balder mellan 18.30-20.30. Hemma strax före nio. MISSAT IDOL!!! Ååååå...

Men det låter då på mikke som att det inte var nåt att se. Tydligen var dom dåliga allihopen...?

Jag som hade tänkt storstäda våran stortoa ikväll. Har ju inte hunnit med nåt denna kväll ju och nu är det snart dags att gå och lägga sig. Galet! Får bli storstädning imorgon... och en sväng till bibblan med böcker som ska lämnas igen. huh... måste ju ta med mig hela barnahopen!

Kanske en sväng till icamaxi. ska se om dom har kvar en kruka som jag köpt där tidigare. Måste ju pynta köket... känns onekligen tomt och öde här. Kanske lite färggladare gardiner skulle göra susen..?

Ja, vi får väl se hur mycket som hinns med imorgon... Ska då INTE måla i alla fall :-)

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Men HerreGud människa! SITT NED NÅN JÄKLA GÅNG!!! Varför måste du göra så himla mycket på en enda dag??!?! Man blir ju helt svettigt stressig av att läsa allt du pysslar med.



Det värsta är att du skämmer bort familjen med att du är så himla aktiv, så när du "går in i väggen" - vilket verkar oundvikligt - (och inte ens orkar lyfta ögonlocken) kommer de att stå handfallna!



Vad tyckte du om Case 39 då? Jag tycker den var bra faktiskt, och jag är rätt kräsen för jag roas inte av långfilmer annars...

2010-09-27 @ 22:53:47
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

case 39 var riktigt spännande faktiskt! Otäckt när det är barn som är "skräckiga".



Jag tycker ju inte att jag får något som helst gjort på dagarna. Sitter ju som oftast bara still och PLANERAR allt som jag VILL göra. När det kommer till kritan så upptäcker jag att jag inte alls orkar så mycket. Det är ju därför fönstermålningen tar flera månader istället för en vecka... FRUSTRERANDE!



Det handlar ju förstås också om tid och möjlighet. Inte alltid(oftast aldrig) man har tid att göra det man vill för att man ständigt har två lärlingar som ska vara med :-)

2010-09-28 @ 06:19:55
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0