KATASTROF!

Bestämde mig för att det var dags att toppa mina slitna hårtoppar. Var noga och blötte håret och satte upp hår med klämmor eftersom jag skulle klippa allt i etapper utan att missa några strån. Bad mikke om hjälp med underhåret längst bak. Skulle klippa ca en och en halv centimeter. Allt jag ville var att få hjälp med ett enda klipp. Var omöjligt att få rakt på egen hand då håret bara krullar ihop sig... Visar PRECIIIS hur han ska klippa. Det slutar med att han har KLIPPT AV MIG ALL LÄNGD! Han klippte ända vid roten!!!! Va???? Hur tänker man då??? En sak är då säker och det är att han ALDRIG MER ska få sätta saxen i MITT hår. Tror inte han är så sugen på att göra det heller...

Det tog hela förmiddagen att få till frisyren, men naturligtvis så är jag ju inte nöjd! Är ju på tok för kort!!! Faaan och skiiit! Men vad göra? Är ju bara att leva med det... hoppas att de närmaste 6 månaderna går fort, för det är den tid det tar att växa ut till den längd jag vill ha!


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Men.... det var det värsta jag hört - någonsin! Tror jag...



HUR kunde han göra något sådant? Vid roten? Är han blind eller....?!! Det är rätt stor skillnad att klippa 1,5 cm från toppen och att klippa precis vid roten av hårstråna. Helt galet!



Du får väl göra det enkelt för dig - sätt på dig slöja ett halvår, så ska du se att du slipper skämmas för din frisyr. Leker du muslim ett tag så har du ju dessutom en automatisk ursäkt att slippa virvla dina lurviga ben på badet också!

2010-09-06 @ 00:01:51
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Visst är det helt galet! Grejen är att jag klippte en liten snutt bak i nacken för att visa hur långt det skulle vara. Tror att han klippte på precis samma ställe och tog bort 1,5 cm från DET REDAN KLIPPTA STÄLLET. Trooor att det gick till så? För övrigt så blev det inte ens rakt där han klippte... haha. Nä, nån frisör är han inte min mikke!



Funderade faktiskt ett tag på vilken av mina sjalar/scarfar som skulle gå att linda runt skallen på nåt käckt vis...

2010-09-06 @ 05:55:22
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0