jobbhelg

Snart dags att fara på jobbet. Jobbhelg igen! Tycker onekligen att dom infaller ofta dessa helger Trots att jag vanligtvis tycker att tiden står stilla, så måste den ju rusa fram utan att jag vet om det...?

Imorgon fyller mitt lilla nyfödda barnbarn två år! Hur är det möjligt???? Tyckte ju att det var alldeles nyss han var en bebis... Visserligen så är ju Alva bara 5 månader äldre och hon tycker jag borde vara en 5-6 år snart... Konstigt hur tiden känns olika beoende på vem man tänker på.

Tyvärr så kan jag inte fara på Kalaset imorgon eftersom jag jobbar :-(

Blir att fara dit på måndagkväll efter jobbet istället. Kom just på att det också blir snävt om tid, då jag jobbar till 17. Hem och äta och sen fara dit. Men det ska nog gå bra. Bara att skynda sig lite ju...

Har varit fullt upptagen med att redigera bilder i olika program. Försökt få några skojsiga bilder på barnen, men det var ju lättare sagt än gjort... Vi får väl se om det blir några tavlor eller inte. Men kul är det då :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0