Inredningstips :-)

Kikade in på min jobbarkompis Lindas blogg. Nu är dom klara med renovering av sitt hus och O MAJ GADD så snyggt dom har det!!!!!

Kolla in så får ni se. Det snyggaste jag sett! Man blir verkligen sugen på att göra om ännu mer...
Kolla in hennes blogg HÄR.

Själv så dolar jag på med min "walk in closet". Hann måla ett varv på ena väggen efter idol, men sen stupade jag i säng. Sov som en stock fram till kvart över fem.

Jobb ikväll, så idag blir det inte att göra så mycket. Ska ta det lugnt och bara umgås med mina små....

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack vännen! Ni har ju oxå verkligen jätte snyggt hemma och du är ju så otroligt händig och duktig så du kan ju göra precis vad du vill.. =) Stor Kraam!

2010-09-29 @ 11:44:10
URL: http://nellylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0