Utskriven

När Viggo steg upp i morse hade han riktigt vaknat på fel sida. Sur och gnällig och gick och låste in sig i sitt rum. Efter många om och men så fick jag komma in. Frågade om han ville ha nåt... nej... kanske en yoghurt?

JA!, med banan! Pojken sken upp som en sol och sprang före mig till köket. Slukade sin yoghurt på ett par minuter, slickade sked och förpackning rena. Frågade om han ville ha en till, men nää.. han ville baka chokladbollar :-)

Som tur var så hade jag färdiga såna i kylen. Så han åt en chokladboll. Efter det drack han upp en hel fantaburk! Jippi! Stadig och näringsriktig frukost :-)

Klockan tio for vi på återbesök på barnkliniken. Resulterade i att dom skrev ut honom. Återbesök igen om två veckor när dom fått provsvaren. Men att de metabola proverna skulle visa nåt fel var inte troligt sa läkaren. Låter ju bra. Känns inte som att han har nåt fel på ämnesomsättningen...

När vi for därifrån ville Viggo fara på hamburgerstället. Klart vi gjorde det! Han åt upp nästan hela burgaren och några pommes. Hejja! Alva åt dock ingenting för sådan mat tilltalar ju inte damen nämnvärt. Hon sörplade i sig sin apelsinjuice och åt EN tugga från burgaren och hela FYRA pommes...

Nu sitter jag och väntar på att mikke ska komma hem och ta över. Jag ska strax fara och jobba kväll på takdropps.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0