Lördag

Lite friskare kille idag. Tack och lov! Ingen jättestor aptit direkt, men han är då inte sjuk längre i alla fall...

Jobbat idag. Dödstrött! Har sovit så himla dåligt i natt. När klockan ringde i morse fattade jag ingenting. Trodde jag just lagt mig. Kändes som så i alla fall. Vet att jag vaknat massor med gånger hela natten. Alva som låg bredvid mig var stökig värre. Armbågade mig hela tiden. Skrek efter tutten som var helt OMÖJLIG att hitta bland alla täcken och kuddar...sen så tror jag att Alva och Viggo bråkade om alvas snutte en stund där på natten också... suck. Hoppas verkligen jag får sova i natt.

När jag kom hem var det nystädat! Så härligt att komma hem till lukten av såpa och ajax :-) Och nu är sambon ute och byter däck på bilen...bilarna?

Håller på att vara dags faktiskt. Man måste ju skrapa rutorna på bilen på morgonen. Snart är halkan och snön här. Fy säger jag bara! Börjar frysa bara jag tänker på det... Brrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0