Vilken kyla!

Så oförskämt kallt det är ute!!! -19 grader! Helt vansinnigt!

Joakim missade sin buss i morse så jag var tvungen att klä på hela hopen och skjutsa honom till Balderskolan! Hurvas så kallt det var. Knappt man överlever när man går ut och röker.

Är samtidigt glad att det just är idag när jag ändå inte kan gå ut och gå. Men arg blir jag om det är lika kallt på torsdag och fredag!

Skönt att börja klockan 14 idag. Har njutit hela förmiddagen av att gå omkring i mysbyxor. Bakat chokladbollar med barnen och fixat familjens middag har jag också gjort. *duktig*!

Funderar på att fara förbi en skoaffär innan jag börjar jobba. Måste ha nåt varmt att ha på fötterna när jag promenerar. Funkar inte alls med det jag har nu. Är ju faktiskt ute en hel timme och då behöver man rätt så varma skor. Kanske bara far förbi coop forum eller nåt sånt. Det är ju inte så viktigt hur gångarskorna ser ut. Bara dom är varma...

Vet helt ärligt inte hur jag ska klä mig när jag ska iväg och jobba. Skulle behöva en skoteroverall! Tänk om bilen går sönder efter vägen? Då hinner man ju frysa ihjäl innan hjälpen kommer. O hemska tanke... men fullt möjligt när det gäller våra bilar. Kallstart på forden också då inte motorvärmaren fungerar. Åååååå...

Brrrr...hurv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0