Tisdag

Så... ungarna på dagis. Ett möte avklarat. Bara en tid till att passa då, innan det är dags att fara på jobbet. Måste skjutsa jocke till tandläkaren klockan ett. Han ska ju laga sina första hål. Blir nog så att han får ta bussen hem sen, annars blir det nog svårt att vara på jobbet i tid...

Tänk att det alltid ska vara nån tid att passa om man råkar vara ledig ett par timmar. Blir så less. På torsdag är det dags att fara på barnkliniken med Viggo. Återbesök sen han var så jättesjuk. Togs ju en del prover då. Dessa ska det bli intressant att få svar på. Troligtvis så visar dom inget.. får man ju hoppas!

Är sååååå himla snorig och hostig! Varför blir jag aldrig frisk??? Detta håller på att ta kål på mig känner jag. Har vaknat flera gånger i natt av den förbaskade hostan. Nu har jag varit och inhandlat ett gäng olika hostmediciner. Nåt måste ju funka! Står inte ut!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0