Perfekt helg

Åååååå.....så härligt vi har haft det!

Är verkligen supernöjd med vår lilla miniweekend. Vi har haft det riktigt kul! Vi började vår lördag med att gå på stan och leta kläder. Hittade nästan genast klänningen jag ville ha :-) Jättefin var den! Hittade den på ESPRIT! Naturligtvis ingen billig blåsa, men absolut värd varje peng. Kände mig jättefin! Till klänningen köpte jag mig en fin bolero från H&M.

Sen till hotellet och vila upp oss lite. Somnade nog till och med till en stund. Lyxigt värre. Sen snofsade vi upp oss och drog ner på staden. Blev pub och sen for vi på Mollys! Alldeles folktomt på mollys, men skitkul hade vi. Systeryster kom också och roade sig med oss. Lite folk, men alldeles rätt personer :-) Vi dansade en massa och jag var så SNYGG i min nya klänning :-)

Vaknade redan klockan 6 i morse... som vanligt. Men vet ni vad.. JAG SOMNADE OM IGEN :-) Tjohooooo! Så lyxigt att få ligga och dra sig på morgonen. Vi gick inte ner och åt frukost förrän närmare halv tio.

Har varit en alldeles perfekt helg! Tack snälla mor och far, och systeryster som ordnade rummet på scandic.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh, så härligt och ni förtjänade verkligen att få en lyxig mini-weekend på tu man hand :) Har du ingen bild på finblåsan?

2010-11-28 @ 18:34:51
URL: http://tessan72.blogg.se/
Postat av: Erika

Nä, vi glömde ju kameran hemma. Ska ta en bild på den och lägga ut...

2010-11-28 @ 19:54:44
Postat av: Helena

Låter som en underbar och välförjänt helg för er båda! Ibland måste man ladda batterierna, speciellt nät kidsen är små.

2010-11-29 @ 08:29:13
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: MammaMarie

Å så glad jag blir att höra att ni haft det bra. Sånt är värt guld för en långväga syster att få höra :)! Och säkert även för mor och far... jag hoppas bara de också har haft det bra under tiden. :)!

2010-11-29 @ 11:35:38
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0