Oj så plågsamt...

Promenad nummer två för dagen blev inte så rolig. Glömde nämligen tömma blåsan innan jag for. Halva vägen, det vill säga i 30 minuter var jag AKUT kissnödig! Så där så man måste stå och stampa om man står still...

Oj oj oj så jobbigt det var. När jag kom in på min gata då var det liksom överakut. Tänkte plinga på hos nån granne och låna toaletten :-) Men höll mig HELA VÄGEN till mitt hus, sprang över ungar och kastade mig in på toan. Det kom en tår från ögat när jag ÄNTLIGEN fick tömma blåsan. Vilken prestation alltså! Puh..

Jobbig dag idag med bråkiga barn. Jag som varit så nöjd i flera dagar för att dom leker så bra ihop. Tydligen så är det över nu för nu bråkar dom om ALLT! Ska bli riktigt skönt att lämna dom på dagis imorgon och FARA PÅ STAN! Kommer att måsta stressa eftersom jag ska hinna sova också. MÅSTE verkligen sova, för jag är ganska säker på att jag måste stiga upp väldigt tidigt imorgon. Alva är redan på väg att somna och klockan är ju bara sex.. Gissar på att hon kommer att vakna vid femtiden... suck!

Skulle behöva besöka solariet ett par gånger också. Undras när jag ska klämma in det i mitt pressade schema? Måste ju hinna med min entimmespromenad efter jag sovit imorgon. Blir väl just innan jag far och jobbar antar jag. Ska försöka klämma in solariet på torsdag när jag vaknat efter jobbnatten... och samma på fredag kanske..? Å, så SMAL, VÄLTRÄNAD och BRUN jag kommer att vara till helgen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0