nattjobb

Snart dags att ge sig ut i vintervädret och köra till jobbet. Ångrar nu bittert att jag inte tog en promenad ikväll. Jätteskönt väder ju! Har snöat och stormat hela dagen, men nu är det lugnt och +0,6 grader. Visserligen en MASSA snö på vägen. Tydligen har dom bestämt att det inte ska plogas förrän det ligger 10 cm snö. Västerbotten har högsta gränsen i landet innan dom skickar ut plogbilar...

Tänkte att jag får väl göra lite träning på jobbet istället. Lite situps och benlyft eller nåt annat som man inte blir jättesvettig av :-) NÅT måste jag ju göra. Har nämligen gett mig ut på snöiga vägar för att inhandla lakritsbåtar och popcorn :-) Ska förresten nämna att jag vägde mig ikväll igen.. jag vet, det håller på att bli en besatthet. Hade gått ner 0,2 kg till!!!!! Jaaaa! och det var ändå kvällsvikten. Känns bra :-)

Nu ska jag sätta mig och se på tv med mikke en stund innan jag far....

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Ett hett tips: Kasta bort vågen! Den är inte till hjälp på något sätt. Det blir fel också, för om du förlorar fett så vinner du (förhoppningsvis) muskler - som är tyngre. Men det vet du ju redan.



Använd måttband istället, om du vill se siffror på din upp eller nedgång. Mycket bättre!

2010-11-11 @ 12:52:57
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Jag håller med. Ångrar att jag inte måttade mig från början. Känns som att jag blivit av med mer fett än vad vågen visar... ska skippa den ett tag!

2010-11-11 @ 15:42:16
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0