Mycket att göra nu....

Vaken igen! Blev inte många timmars sömn för min del. Men det är mitt eget fel som ställde väckaren. Tänkte innan jag somnade (vid 9-tiden) att det skulle vara skönt att hinna med nåt denna dagen... just nu känns det som att jag skiter i allt "görande" som jag tyckte jag skulle hinna med... är sååå trött!

Fortfarande snöar det lika ihärdigt. Håller helt ärligt på att vara riktigt spyless på denna vinter REDAN! Visst kan det väl sluta snöa en STUND i alla fall? Behöver ju fara ut med bilen och storhandla... lön idag betyder ju att det är dags att fylla skafferiet :-)

Sen så småste jag ju städa här hemma. Renbädda sängar och göra lite fint. Mor och far ska ju bo här i helgen! Stress, stress... Och om man nu lix städar... är det inte lika bra att julstöka då när man ändå håller på??? Nä, fy vad jag har mycket att göra! Kan ju inte bara sitta här, borde redan ha börjat ju!

Någon som har märkt att jag använder ordet "ju" HELA TIDEN??? Ni ska bara veta hur många jag har deletat. Kan använda ordet flera gånger i samma mening. Helt sjukt! Är ju inte ens ett ord väl? Bara utfyllnad? Måste skärpa mig (ju)!

Nu har kaffet fått mig att vakna till. Ska ta mig ett bad och tvätta bort mascaran som jag inte orkade ta bort i morse innan jag la mig. Sen blir det att sätta igång... fram med jullådan från vinden (mikkes jobb), dra dammsugare och renbädda sängar... Jipppi vad kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0