Längtar till NÄSTA helg ♥ ♥ ♥

ÄNTLIGEN har jag hittat en entimmesrunda! Usch och fy så jobbigt det var! Måste nog dra ner på takten lite om jag ska gå så långt känner jag. Var helt slut när jag kom hem. Särskilt i armarna..? Måste ju svänga enormt med dom alltså? Undras hur DET ser ut???? Äh.. vem bryr sig.

Nästa helg ska jag och mikke få roa oss stort. Min kära mor ringde och frågade om vi inte ville ha barnvakt den 27e??? Ehhee...JA, självklart? Hon tyckte att jag och mikke skulle bo på scandic hotell och gå ut och roa oss, så då ska dom sitta här och ta hand om alla barnen... WOOOOOWWW! Fatta vilken grej! Dom kommer mitt på dan på lördag och då far vi ju genast iväg och kommer inte hem förrän på söndag! Så himla underbart! Jag har verkligen världens bästa föräldrar! Har ALDRIG varit ifrån barnen så länge... Håller på att längta ihjäl mig!!!!!!!!!!!!

Kruxet är ju bara att om jag ska ut och roa mig så måste jag ju ha några kläder att sätta på mig! Hur ska jag hinna fixa det då? Kanske får satsa på shopping på lördagen när vi far hemifrån kanske redan efter lunch??? Lite riskabelt ifall jag inte hittar nåt. Måste alltså fara i veckan. Får offra några av mina sovtimmar och åka in när jag lämnat ungarna på dagis. Har ju nattpassen denna vecka...

Åååååå, det ska bli så kul :-)

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Grattis till din nyfunna 1-timmesrunda, Jag kan säga dig att om några veckor kommer du att tycka att den rundan känns futtig... det går väldigt fort att få upp konditionen när man väl börjat. Så DET är ju positivt att veta.



Vad kul att mamma och pappa sitter barnvakt, ja dom är verkligen världens bästa föräldrar OCH morföräldrar.



Men vad spelar det för roll vad du har för kläder på dit??! Det var ju så länge sen du var ute, tydligen, så ingen vet att de trasor du har i garderoben är gamla - de kan ju lika gärna vara nyinköpta vad folk anbelangar. Så sätt bara på dig nåt därifrån och lägg pengarna på en trevlig och lyxig kväll istället :)! Lycka till!

2010-11-20 @ 22:04:32
URL: http://mammamarie.se
Postat av: mikke

Känns inte som att den rundan NÅNSIN kommer att kännas futtig. Var ju hur långt som helst ju :-)



Kläder... det ständiga bekymmret! Ja, tänk om jag kunde slänga på mig nån gammal trasa från garderoben? Grejen är ju att jag inte har samma figur som tidigare och dessutom så räcker alla mina partytröjor inte längre än till höften. Numera måste dom täcka betydligt mer än så. MINST över rumpan! Så det är bara att kasta sig ut i julklappsköparvimmlet och leta upp nåt snyggt!

2010-11-21 @ 06:03:14
Postat av: Erika

Men ÅÅÅÅÅÅÅ! Nu har han varit och kommenterat med MIN dator igen! Såg inte att namnet var ändrat. Det förra inlägget var ju förstås från MIG och ingen annan :-)

2010-11-21 @ 06:05:37
Postat av: mikke

Skulle kunnat vara min kommentar ;)

2010-11-21 @ 06:56:29
Postat av: Tessan

Så underbart härligt med en liten hotellweekend, det förtjänar ni verkligen. Njuuut och slappna av allt vad ni kan :)

2010-11-22 @ 09:11:28
URL: http://tessan72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0