Finns inga genvägar!!!!

Detta måste ha varit världens längsta dag... Den tar ju aldrig slut! Tiden har stått stilla efter lunchen. Fattar inte varför vissa dagar blir så här??? Har jag för lite att göra kanske? Går som bara omkring och väntar på att kilona ska rasa från min kropp... Går ju dåligt måste jag säga.

Det blev en powerwalk i morse i alla fall. Nemas problemas med hostan. Funderar på att ta en till i kväll när barnen somnat. Inga problem alls att gå med täckbyxorna. Lite svettigare bara och lite mera motstånd. Måste ju ligga i nu om jag ska se nåt resultat och minskning av kroppsmått! Ställde mig på vågen efter promenaden i morse och blev än en gång besviken!

Nutrilette är ju bara SKIIIIT! Paketet tog ju slut så jag har ju ätit sen lunch på lördag. Tydligen så satte sig allt direkt på kroppen igen. 0,8 kg till så är jag tillbaka där jag började. BLIR SÅ FÖRBANNAD! Visserligen så åt vi godis igår, men vaddå???

Näää, jag får hitta ett annat sätt! Dra ner på mat och go´saker och helt enkelt powerwalka varje dag! Följa regelboken helt enkelt! Finns inga genvägar alltså! En hel veckas kämpande helt i onödan! Fast å andra sidan så har jag ju blivit peppad på att träna och det är ju inte fy skam. Skulle jag nog inte blivit utan denna veckas kämpande... En sak är då säker och det är att jag ska inte väga mig förrän nästa helg nu!

Känns faktiskt riktigt skönt att gå sig alldeles svettig! Trodde inte jag skulle säga det nån gång... Tänk om jag håller på att bli beroende??? (Yeeees! hoppas!!!) Pepp,pepp..

Kommentarer
Postat av: jamal

Du måste ju sluta äta godis om du ska gå ner i vikt :P

2010-11-08 @ 08:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0