Biggest looser

Har suttit och tittat på finalen i Biggest looser sverige. Wow säger jag bara. 75 kilo gick vinnaren ner!!!! Inte klokt ju. Själv kämpar man på med 6 ynka kilo som ska bort. Ska det vara så svårt då? Men det går faktiskt neråt. Har nu tappat 2,4 kg helt utan att banta. Bara tränat och gått mina powerwalks. Känner mig riktigt nöjd! Sakta men säkert.... Blir jättepeppad när jag ser program som Biggest looser. Det GÅR ju faktiskt!

Är glad att temperaturen blev lite humanare i afton. Var ju svinkallt på dagen, men när jag gick min promenad så var det "bara" - 8 grader! Känner en enorm skillnad på min mage måste jag säga. Har blivit mindre plus att det finns MUSKLER i den helt plötsligt :-) Blir superpeppad! Pepp, pepp!

Längtar till onsdag då jag ska fara på stan och inhandla nått nytt och fint att ha på mig i helgen. Älskar att få gå och strosa på affärer alldeles själv i min egen takt! Åå.. vad jag har mycket att se fram emot. Både onsdag OCH lördag :-)

Ledig imorgon, vilket betyder lekdag med barnen... eller nån sorts städning. Kul...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0