Barnbidrag = ICA maxi

Har varit iväg till maxi och "storhandlat". Köpte en ny overall till Alva, tyvärr så blev det en rosa. Köpte en till Viggo igår, svart och neongrön, skitfin! Tänkte det skulle finnas nåt liknande till Alva, men då fanns det bara svart med blått på!!! Var alltså tvungen att köpa den helrosa.... Mikke som är så less på rosa... så även jag! Men jag KAN bara inte köpa nåt som är blått till henne. Alla andra färger funkar. Synd jag redan köpt den gröna till Viggo.

Köpte även chokladkalendrar till barnen och gissa om dom haft roligt! Dom springer omkring här och har choklad hela vägen upp till öronen :-) Vet inte vad som hänt, men denna vecka har dom varit helt underbara. Dom leker TILLSAMMANS hela tiden och dom har verkligen roligt. Dom vill absolut inte bli störda heller... Helt underbart! Har det äntligen vänt?

Alva har väl kommit ikapp i ålder nu så hon kan hänga med i Viggos fantasilekar. Dom leker invecklade lekar, som naturligtvis kräver en massa oreda och stök. Det är alla leksaker på golvet... små bunkar med vatten och cornflakes som röres omsorgsfullt med små slevar. Antar att det är dockorna som är hungriga. Har bestämt mig för att låta dom leka utan att gå dit och gnälla över stök, nu när dom äntligen leker ifred!

När mikke kommer hem ska jag ta min powerwalk. Har ju hoppat över den i tre dagar nu. Två jobbkvällar också igår när vi fick besök av Åsa. Var inte så sugen på att promenera efter 21 igår.

En och en halv timme kvar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0