Åsa och lille Ragnar på besök.

Totalt värdelöst besök på barnkliniken. Uppföljning från när han var inlagd och sjuk. Dom frågade hur han mår nu...? Tja... bra..! Ok. Då var det klart. Bara att klä på ungarna och fara hem. Proverna som togs var bra också... Kunde väl ha avklarats på telefon!

Ikväll har vi haft besök av Åsa och lille Ragnar. SÅÅÅÅ himla söt bebis :-) Viggo blev överväldigad. Tror han blev kär i både Åsa och Ragnar. Han satt och strök honom på huvudet, läste böcker för honom. Han satt och väntade på att vi skulle fika klart, för sen ville han att Ragnar skulle följa med honom upp på övervåningen och titta på när han spelade bolibompaspelet på datorn :-) Så gulligt!

Jag har verkligen fått sköta och lukta och mysa... Ååååå, så mysigt! Skönast är ju att det inte är min egen bebis :-) Bara att lämna tillbaka honom när jag retat upp honom med för många pussar.

Trots att han föddes för tidigt så är det en stooor kille. 2 månader och väger snart 6 kilo. Vägde ju bara 2800 när han föddes. Han växer lika fort som mina barn :-)




Viggo sköter...


och även Alva...


Ja, även jag. Å, vad vi har myst ikväll.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så fin han är :) Hälsa Åsa så mycket och gratta från oss. Kram

2010-11-18 @ 21:59:36
URL: http://tessan72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0