Trodde jag skulle få kratta..

Nu har vi hoppat och studsat! OCH GUNGAT :-(

Klart Alva skulle gunga en halvtimme. Tror jag ska montera ner gungställningen, för jag är så less på att stå där. Och lika less på tjatet och tjutet som blir om hon inte får gunga.. Trodde ju att jag skulle få jobba och dona ostört en stund när dom hoppade på studsmattan, men nej då. Det var ett evigt bråk där inne.. Tydligen så får inte Viggo hoppa, för då ramlar Alva omkull. Så Viggo han hoppade ju så klart allt vad han bara kunde och Alva tjöt och skrek sitt högsta skrik.. Vad trött man blir. Blev i alla fall krattat lite grann på framsidan, men med den här farten kommer jag ju inte vara klar förrän till midsommar...

Viggo har varit utan blöja hela dagen och inte en enda olycka har hänt :-) Duktig pojke! Hade inte ens blöja när vi gick ut.. går nog bra det här!


Hoppas nu att dom somnar en stund innan det är dags att fara på dagis.. kanske måste ut och köra lite bil, för då somnar dom garanterat :-) skulle själv behöva en halvtimmes sömn känner jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0