Sol och blå himmel..

Gräsmattan är grön och det blommar friskt i blombänken jag "tömde" förra året. Vilket sommarväder det var igår. Helt underbart! Vi var ute absolut hela dagen igår. Först med barnen fram till jag skulle fara och jobba, och sen när jag kom till jobbet satt vi ute mest hela tiden.. SÅ SKÖNT MED SOMMAR :-)

Har förberett mig för en till utedag. Viggo vill inte göra annat än cykla nu när han lärt sig det. Blir att fara några varv runt gatorna här.. Visserligen så har dom ju lovat stora mörka moln och åska idag, men här skiner då solen på en blå himmel. Hoppas det håller i sig.


Blir även att fara och handla idag. Det är ju den 20:e idag... trallalllallaaaa... Dagen då man äntligen får fylla kyl och frys med onyttigheter efter flera dagars återhållsamhet p g a att allt "gott" varit slut! Joakim kommer nog också lysa upp som en sol när han får sitt efterlängtade barnbidrag :-)


Nu vill tydligen Viggo att jag kommer GENAST och bygger ihop hans tågbana. Får väl göra det då, som den goda mor jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0