Snart långledig :-)

Halv tio.. och vi har inte fått oss ut än! Väntar just nu på att Viggo ska äta upp sin macka och dricka upp sin oboy. Han är inte så snabb lillgossen...

Verkar bli fint väder idag också trots molnen som fyllde himlen när jag vaknade. Fortfarande lite molnigt, men solen lyser igenom och det är varmt i alla fall.

Hör och häpna, jag tänker ta en promenad med ungarna igen. Finns det något annat man kan göra när man är hemma? Blir nog en lekpark eller nåt så dom får göra av med lite energi dom med!

Far ju snart iväg på mitt näst sista arbetspass innan semestern :-) Längtar såååååå mycket till fredag för då är det färdigjobbat!

Ska njuta varenda dag av min lediga tid. Blir kanske en tur ner till Malmö i sommar, festival, och kanske en barnfri helg för mig och mikke någon gång i sommar. Skulle gärna fara och tillbringa en helg i Luleå eller Piteå, bara jag och min sambo. Vi får väl se om det finns någon barmhärtig samarit som kan ta hand om de extremt snälla och väluppfostrade små liven?

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Malmö? MALMÖ...!!!? Yeeees! Nu finns detta på pränt, så det finns ingen återvändo! Jag börjar redan nu att damma av den plats som du ska sitta på, bädda om i sängen du ska ligga i och bakar och fryser in inför din ankomst :)! Don't disapoint me now!

2010-07-01 @ 11:38:22
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Haha.. Vänta nu ett tag! Mor har bara släppt ideén än. KANSKE hon och jag kommer ner en helg? Och eventuellt Viggo? Inget bokat än, men förhoppningsvis så blir det så.. KUL!!!

2010-07-01 @ 13:15:08
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0