Förra sommaren

Har suttit och tittat igenom bilder vi har på datorn. Hittade bilder från förra sommaren på barnen. HERREGUD, vart tar tiden vägen? Dom var ju jättesmå förra sommaren. Och Alva var rund som en liten boll :-)

   

     

 

Försökte förtvivlat få en "julkortsbild" på barnen. Inte lätt att fånga båda två på bild, vill jag minnas. Men till slut blev det denna bild som blev årets julkort.(snarare förra årets..)



Så små dom var. Och inte hade dom börjat slåss och bråka heller... Tyckte jag verkligen att dom var jobbiga förra året? Jag kan ju inte ha vetat vad jag pratat om...


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Alltså det är otroligt så lika dom är varandra... visste jag inte bättre skulle jag tro att de var tvillingar, en något förvuxen kanske, men ändå :)!

2010-06-07 @ 11:17:21
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Tycker du verkligen det? Dom flesta säger ju det, men jag tycker ju inte dom är så lika.. Men nog syns det ju att dom kommer från samma fröpåse :-)

2010-06-07 @ 18:20:25
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0