2 dagar kvar...

Nedräkningen har börjat :-) Bara två arbetspass kvar innan semestern börjar!

Det känns riktigt jobbigt att fara iväg på jobbet nu. Det är som att alla mina celler redan tagit semester... Känner mig riktigt slut och less. Behöver verkligen lite ledighet nu! Skäms nästan att säga det, men jag är på väg i säng nu. Klockan har inte ens passerat 22. Kan då inte skylla på att jag haft en betungande dag på jobbet i alla fall. Idag var vi 3 stycken som jobbade med fröken fräken. Lite väl många kan tyckas, men vi hade en inskolning idag och han är väldigt arbetssam och vill gärna göra ALLA moment själv. Så vi som är ordinarie fick mest sitta i soffan och göra ingenting.. Kan ju vara skönt att ha det så ibland också.

Innan jag for hem från jobbet så ringde chefen och frågade om jag ville vara med i drakbåtsrodden på torsdag. Middag klockan 16 på frösunda, pepptalk och sen rodd klockan 18. Tackade ju förstås nej, eftersom jag jobbar torsdag natt. Men det lät ändå lite halvkul måste jag säga... Ångrar mig nästan lite. Men bara nästan...

Ska bli skönt att vara ledig imorgon. Längtar efter att få strosa omkring i morgonrock hur länge jag vill på morgonen och slippa stressa iväg någonstans. Troligtvis så blir det inte alls stressfritt imorgon, men MAN VET ALDRIG? Kanske har barnen kommit överens om att hålla sams hela dagen? Vi får väl se... blir skönt hur som helst att vara ledig. Hoppas på en solig och varm dag.

Nu har klockan faktiskt passerat 22, så nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete.

God natt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0