Gropar på låren?

Siiiista natten! Sitter här med en nackspärr som bara blir värre och värre. Tredje dagen nu. Hopplöst att sitta och se på tv. Hur jag än sitter så blir det inte bra.. jobbigt!

Har just sett "Farsan". En alldeles underbar film. Gillade den verkligen.. Men jag trodde det skulle vara mera komedi än vad det var. Var ju faktiskt lite tragisk också. Riktigt bra måste jag säga!

Ska bli underbart att börja semestern med en lång tupplur. Tänker verkligen sova ut när jag kommer hem. Har ju inte sovit på fredagarna de sista veckorna. Känns som att jag hela tiden ligger efter med min sömn. Nu ska jag ta igen det så jag kommer ikapp :-) I värsta fall får mikke hämta ungarna från dagis, så jag slipper kamma mig och fara iväg. kamma och kamma.. mitt hår kräver tvättning, kammning, fön och plattång. Tar en massa tid ju. Måste upp en timme tidigare om jag ska hämta dom. Inte kul att vara krullhårig, man ser ut som en tok när man vaknar. Knappt jag vågar gå och hämta tidningen i postlådan ju... Håret står rätt upp, gärna på bara ena sidan, och bak har jag en mittbena och en virvel som sedan avslutas med ett riktigt risigt rufs :-) På vintern löser en mössa problemet, om jag inte ids fixa. Men vad gör man på sommaren? För kort hår för tofsar.. Bara att tvätta, locka, föna och platta ut. Herregud vad jobbigt!

Läste det hittills bästa citatet någonsin: "Skrattgropar på låren tyder på ett lyckligt underliv".

Är det inte helt underbart? Var glad och stolt över era gropar i låren. Visa upp dom i sommar och låt alla groplösa kvinnor titta med avundsjuka på er lyckliga kropp! Det ska då jag göra i alla fall. Här ska det solas i bikini och mina korta sol-shorts. Mina gropiga lår ska få sin första solbränna på två år :-) Så det så!

Ha en trevlig sommar alla kära medarbetare. Både ni som jobbar och ni som går på semester.. Vi ses om 5 veckor.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0