SEMESTEEEEER!!!!

Vaknade kvart i ett. Sovit som en stock med andra ord. Så skönt! Satte genast på mig bikinin och gick ut och solade. Det var ju lovat värmebölja och rekordvärme idag... Men nej då! Okej, soligt var det ju, men blåste som bara den! Nästan storm! Struntade i blåsten. Tänkte att man blir ju brun ändå.. och det blev jag :-) Har fått jättemycket färg idag.. *lycklig*.

Har varit en härlig dag trots blåsten. Solat och tog mig ett glas vin redan vid fyratiden. SEMESTER!!!! Jipppiii!
(Måste ju tömma vindunken jag öppnade för typ 3 veckor sen, blir väl vinäger av den snart annars...?)

Sitter och funderar på att man kanske skulle ha dragit ihop en fest? Sofie och Helena: Är ni sugna? Vad sägs om att träffas nån gång under semestern och kanske bjuda in Anita? Och FisNina? Vem mer? Skulle va jättekul att träffa Anita känner jag. Det var ett tag sen och hon är ju världens roligaste partypingla...  Behöver ju inte vara en helg. Vi är ju alla lediga... (hoppas Anita är ledig, har ju ingen aning) OM ni läser detta och tycker det är en bra idé.. när har ni tid? Hör av er för det skulle vara superkul att träffas över ett glas vin.. eller fem sex stycken :-)


Kommentarer
Postat av: Helena

Hallå! Tycker det låter som en bra ide´att träffas över ett glas vin. Träffade Nina på Coop och sa att hon var omnämd i samband med detta, och hon blev då eld och lågor. Hoppas Anita kan komma oxå. Vi är borta till och med 12 juli. Sen är det nog fritt fram.

2010-07-06 @ 14:17:22
Postat av: Erika

perfekt. Ska höra med Anita! Och Nina då förstås.. Gäller bara att hitta en dag då alla har tid att träffas.. vi får väl höras av efter den 12. Ha en bra resa!

2010-07-06 @ 22:10:41
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0