MOR OCH FAR GIFTA I 47 ÅR!

GRATTIS! Det har ni gjort riktigt bra!

Mor och Far


..och övriga gäster

   
 
Jamal och Kevin


Villiam och moster.


  

 
En trevlig fest som Tack Och Lov inte blev alltför sen! Kom faktiskt i säng redan vid tolvtiden. Känner mig ganska mätt på fester just nu.. Inte alls sugen på att öppna en till öl!

Supervarmt idag. Till och med för varmt för MIG! Då är det illa.. Har inte solat nåt överhuvudtaget idag. Suttit i skuggan och flämtat och pustat. Men jag KLAGAR ABSOLUT INTE. Hoppas sommaren fortsätter på samma sätt...


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

NÄMENVATASKIGT!!!! Varför har ni inte påmint MIG om att de har bröllopsdag??!?! Va sur ja bli ju nu då :( :( :( !!! Jag hade ju helt glömt bort....



Vilka snygga foton, by the way.

2010-07-15 @ 01:13:21
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Fatima

Åh vad fina bilder. Och vad STOR lilla Kevin har blivit! :)



Tusen tack fina moster för gratulationerna på min födelsedag!



Stora kramar Fatima.

2010-07-16 @ 14:52:47
URL: http://fatimajohansson.se
Postat av: Erika

Men Marie då... om du läst min blogg så skrev jag ju faktiskt för flera dagar sen att denna dag skulle firas :-) Förra året var det ju faktiskt DU som fick fira dagen med dom! Kommer du inte upp snart? Min semester räcker bara tre veckor till så skynda dig hit.



Fatima: Tack, Jo han har ju blivit en storkille nu. Blir ju två år i september. Otroligt vad tiden går fort!

2010-07-16 @ 21:40:07
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: systeryster

bläddrat lite i bloggen, du uppdaterar ju inte ofta...:))

helt underbara family partyn vi haft, lrhur?

du å mikke ä ju proffs på lekar å tävlingar...

när blir nästa fest...!!!...???

längtar.....<3

2011-11-18 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0