Idag blir det festivalbesök

Idag skiner solen! Jippi! Blev inget karusellåkande för barnen igår heller, så vi måste nog in till staden idag. Igår ägnades dagen åter igen till en massa inhandlande till sonen som ska träna sig stor och stark. Även de små köpte sig något. De fick nya sparkcyklar. Jättesöta med tofsar på styret... Mikke han köpte sig också en leksak. En basketkorg på en ställning, så nu ska även han få sig lite träning :-)

Själv så får jag bara stå och titta på när alla andra roar sig med sina saker.. Får väl ta mig en cykeltur om jag får tråkigt :-)

Igår kväll firade vi att mikke fick semester. Vi ringde hit Jamal, så han kom hit och firade med oss. Vi drack öl och surrade till midnatt. Kul! Är inte ens dålig idag. Börjar kunna detta nu :-)

På tisdag blir det party igen. Mor och far och syster med son, och Jamal och Steff om hon får byta sitt arbetspass? Stackaren jobbar ju hela sommaren... Ska i alla fall bli kul att fira mor och far. Väldans mycket party nu för tiden...

Nu ska jag ut och titta på barnen som redan är ute och leker. De enda barnen i kvarteret som kliver ut genom dörren direkt dom vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0