Storfrämmen från Grekland

Fick höra en glad nyhet idag :-) Jamal ringde och berättade att Samer är på väg upp. Han är i Malmö nu och kommer till ske-å senare i veckan. Storfrämmande direkt från Grekland alltså!

Ska bli riktigt kul att träffa honom och speciellt för Jamal och Joakim måste det betyda mycket. Jocke har ju inte träffat honom på minst 10 år. Jamal var ner till Malmö en gång och träffade honom men det är också en evighet sen...

Tror jag ska be honom laga en massa arabisk mat som jag längtat efter och kanske baka sitt libanonbröd :-) Kan man begära det av en gäst som kommer och hälsar på?? haha...

Det ska i alla fall bli riktigt kul!


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Men så kul för barnen, ska han bo på hotell eller hos sonen sin?! Kanske han tänker flytta hit rent av?

2010-12-07 @ 19:11:33
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Har ingen aning. Har inte pratat med honom eftersom jag varit borta när han ringt. Men han ska då bo hos Jamal till att börja med, sen vet jag inte?

2010-12-08 @ 06:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0