Skoskav

Varit i Boliden och ätit massor med smörgåstårta och gräddtårta... och bullar och kakor :-) Mumms! som Maria Montezami skulle ha sagt!

Väl hemma blev det att snabbt fara och handla ingredienser till middagen. Blev spenatgryta som Jocke tjatat om. Gjorde en rejäl sats så det finns i frysen när han blir sugen :-) Sedan en promenad till skelleftehamn och tillbaka. Det gick sakta sista biten... fick skoskav efter halva rundan! MITT under foten??? Trodde inte man kunde få skoskav där, men nu har jag en blåsa där. Tydligen så är skorna liiiite för stora så foten glider lite grann. Attans också. Jag som hade planerat att gå en längre runda idag eftersom det TROLIGTVIS inte blir nåt imorgon. Ska ju jobba natten och måste ju sova när mikke kommer hem från jobbet. Har inget dagis imorgon.

Fick ett par skor av min kära mor som hon köpte för nåt år sen. Helt oanvända! Det var de skönaste jag nånsin stoppat in mina fötter i... Vi har samma storlek, men kanske inte samma smak :-) Men dom var faktiskt inte så tokiga måste jag säga... ska bara köpa en sula att lägga in i dom så blir dom perfekta :-) Ganska dumt att ta en långpromenad med oanvända skor. Klart det ska bli nåt elände...

Idag har jag bokat in min spahelg på Källan. Jag åker dit den 17/12 och hem igen den 18e. Ska bli såååå härligt! Har bokat in en fotkur, med oljor och massage. Lät super :-) Sen så ingår det lunch, fika, middag och frukost! Lyxigt värrre. Känns bra att få åka iväg mitt i julstressen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0