"nästan" sjuk...... igen!

Känns som att jag håller på att bli sjuk IGEN! Var dödligt trött på jobbet hela dagen igår, och när jag kom hem la jag mig i soffan och SOV i närmare en timme. Helt slut, så där så man knappt orkar lyfta på armarna... Frös som en tok också. Blev både varmt bad, varm vetekudde och brasa i kaminen innan jag fick upp värmen...

Det visade sig att jag hade höööög feber. Hela 37,5 grader (FÖRE bad, vetekudde och brasa ) :-) Vilket faktiskt är rätt så mycket när det gäller mig. Har en normaltemp på 36 grader! Men jag lovar att det kändes som att det var 40 grader. Känner mig lite risig idag också. Frusen och ont i halsen. MEN inte tillräckligt för att sjukanmäla sig och bädda ner sig under täcket.

Oftast är det ju så... brukar gå omkring och vara "nästan" sjuk i evigheter. Oftast hela vintern. Det tar på krafterna. Tänkte jag skulle fara och lägga mig i solariet för då brukar det ju alltid bryta ut. Om bara solariet kunde öppna nån gång. For dit både igår kväll och i söndags men det var STÄNGT! Så irriterande! Nu måste jag vänta till torsdag eftersom jag jobbar tisdag och onsdag kväll. Men då är det väl nyårsstängt kan jag tänka mig??

ps. klockan är över åtta och småttingarna ligger fortfarande och sover.... yeah! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0