irriterande!

Igår skrev jag ett inlägg som jag publiserade TVÅ gånger. Fortfarande har det inte kommit upp på bloggen! Vad är det för fel? Så himla irriterande!

Minus fem grader idag! Helt underbart! Ska försöka ta mig en prommis med barnen på förmiddagen så jag i alla fall får röra mig lite grann idag! Sen blir det att fara på jobbet...

Kanske kan ta en promenad även där om vädret fortsätter vara så här bra? Underlaget har ju också en viss betydelse när man ska dra en rullstol, så man får ju hoppas att plogar och traktorer gjort sitt jobb. Nu ska jag göra frukost till gossen som ska till skolan. Viggo tjatar om fiskpinnar, men det känns ju lite fel att laga det klockan sju på morgonen.....

Kommentarer
Postat av: Erika

Intressant... när jag publicerade detta inlägg kom det andra också upp :-) Skumt!

2010-12-01 @ 07:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0