Rosenrot och frisörjobb

Vilken lååång grå dag det här var. Den tar ju aldrig slut...

Vi for en sväng på solbacken och handlade. Passade på att springa in på apoteket och köpa rosenrot. Hoppas det ska göra mig piggare. Vet att det har funkat förut, så jag hoppas nu på denna rot. Står inte ut med att vara konstant trött hela tiden...

Har också gjort ett annat stort jobb som jag gruvat mig för i några dagar. Har klippt Jocke! Inte det lättaste då han har ungeför 4 gånger så mycket hår som nån annan. Men både han och jag blev då nöjda med slutresultatet. Nästa gång kommer jag att skicka honom till frisören!

Nu ska vi kolla upp bussar och sånt för imorgon börjar han ju äntligen skolan. Skollunch- Jaaaaaa! Så skönt att slippa laga lunch. Har verkligen tappat all fantasi när det gäller lunch! Orkar ju sällan vara lika seriös som när man lagar middag. Själv nöjer jag mig ju med en macka eller ett stekt ägg, men gossen ska ju ha RIKTIG mat! Mycket också! Har stekt mycket bacon i sommar och har en hel påse full med tomma köttsoppaburkar. Fiskpinnar, bullens varmkorv, köttbullar... Ja fy vad jag är less på det! Fast jag inte ens ätit det själv. Ska bli skönt att slippa detta mål i alla fall.

Ps. 81,4 kg väger gossen nu. Han vägde 74kg i mitten på juli. Ångrar nu att vi inte mätte omkretsen på armarna så vi kunde jämföra. Men STOR har han då blivit. Hämtade ut en beställning från gymgrossisten.se igår. Mera proteinpulver och en massa energi... Han är verkligen duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0