Nikotinbrist

Har nu skrivit ett nytt schema till dagis så mikke kan lämna in det imorgon när han lämnar småttingarna. Längtar såå mycket till nästa torsdag...

Har varit medvetslöst trött hela dagen. Sitter bara och väntar på att mikke ska komma hem från jobbet så jag ska få gå och lägga mig. Vi for på Coop och handlade för jag hade fått nån konstig utbetalning som heter "barnbidrag". Betalades ut den 18e och summan var på 908 kr. VAD är detta för pengar???? Barnbidraget kommer ju först imorgon och summan stämmer ju inte alls? Kanske är Jockes studiebidrag? Men då skulle det väl ha stått det kan man tycka... Om det nu var det så får han igen dom imorgon :-) Var det inte hans så tackar jag och tar emot :-)

Köpte nya skor till Alva. Hon har nog vuxit rejält i sommar för hennes skor är riktigt trånga... Snabbt gick det att shoppa upp dom pengarna... Köpte allt utom cigaretter! Sitter nu här och försmäktar utan nikotin på den öde Öhn.. Är det inte typiskt då? Alva har sovit så jag kunde inte fara och köpa heller. Nu när hon vaknat så kom det en kompis till Viggo och ringde på dörren. Vill inte gärna skicka iväg honom, för Viggo lyste verkligen upp när det blev lite mer livat här hemma. Får helt enkelt LIIIDA en stund till.

Nu hittade Alva bockarna bruse-boken. Bara att sätta sig och läsa den nu då. Jippppiiii....NOT! Har redan läst den 7 gånger idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0