Kalas :-)

Kommer just från födelsedagsfirande. Har fikat så jag storknar. Trodde aldrig att barnen skulle somna ikväll, sockerhöga som dom var, men Alva somnade nästan direkt vi kom hem, och Viggo är då på god väg. Han ligger i soffan och myser med sin far... förhoppningsvis så sover han nu. Tack Jamal för gott fika och GRATTIS än en gång! Här kommer lite bilder på mina älsklingar.. 


Presentöppning..


20 år!


Mina storkillar


Viggo och Kevin står och spanar in ödlan. Var det Judas han hette...?


Provar jeansjacka...


Joakim


"Hej då fajmoj...ses imorrn"


Kommentarer
Postat av: 20åringen

Tack så mycket för alla fina presenter jag fick! Älskar dig mamma :)

2010-08-25 @ 17:07:48
Postat av: Erika

Love you.

2010-08-25 @ 22:33:22
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0