Har inte BARA legat på latsidan

Okej att jag varit lat i några år, men liiite har jag ju ändå åstadkommit :-)  I höstas har jag ju faktiskt både målat trappen och tapetserat den OCH tapetserat hallen.. måste ju bara skryta upp mig själv lite grann, så jag inte ska känna mig helt värdelös. Ligger ju fortfarande långt efter planeringen, typ flera år.. MEN JAG ÄR PÅ GOD VÄG! Har ju börjat i alla fall.


Hallen, som blev lite randigare än jag tänkte mig :-)



Trappen blev jag riktigt nöjd med. Är målad i högblankt, syns nog inte så bra på bilden.



Men vad är det för bruna lister som syns på bilden? VEM KAN HA GLÖMT ATT MÅLA DOM?



Kommentarer
Postat av: Helena

Men Hallå! Kom ihåg att jag varit in i erat hus INNAN ni flyttade dit. Det är ju som natt och dag! Och bilden på hallen och trappen... gud så fint, och så skitsnygga tapeter. Jag blir ju sugen göra om bara av att se dem!

2010-04-27 @ 08:57:30
Postat av: Erika

Tack snälla du. Men jag skäms verkligen över att vi inte gjort mera. Vi har ju bott här i FEM år nu!Borde ju hunnit med hela huset på den tiden. Herregud, vart tog tiden vägen..? Varför finns det fortfarande bruna lister kvar i huset..?? stress, stress

2010-04-27 @ 19:19:33
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: Helena

Ni har ju fått två barn på den här tiden + 2 innan!De små ger mycket glädje men själ en hel del energi(och sömn)Vad tror du vi funderar över på ålderdomshemmet om 45 år? Hur fint vi hade det hemma eller ungarna och hur vi tog oss tid till dem när de var små. Listfärgen hinner hursomhelst bli modern 3 gånger till innan år 2055. Så stressa inte, NJUT!

2010-04-28 @ 09:06:49
Postat av: Fatima

Åh du har ju det så fint hemma moster. Älskar trappan, vasen med kvistarna passade perfekt där. :)

2010-05-03 @ 18:21:36
URL: http://fatimajohansson.se
Postat av: Erika

Tack snälla Fatima. Du har ju också gjort så fint hemma har jag sett. Målat överallt och gjort så snyggt! Du ska vara glad att du inte har ett stort hus som aldrig blir färdigt!

2010-05-03 @ 22:33:03
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0